Leie Klubben

Vi tilbyr et variert utvalg utleieobjekter til events og arrangement

Leie Klubben

Vil du lage tidenes beste fest? Vi har Klubben, perfekt for feiringen.

Lei "Klubben" – Skap Minneverdige Øyeblikk med Eksklusiv Utleie fra Sirkus Agio!

En av våre mest populære utleiealternativer som vil legge et ekstraordinært preg på ditt arrangement. Hos Sirkus Agio er vi dedikerte til å tilby deg en unik og minneverdig opplevelse.

Om "Klubben": "Klubben" er det ideelle valget for deg som ønsker å gi ditt arrangement et elegant og sjarmerende preg. Vår eksklusive utleielokasjon er designet for å imponere, enten det er en bedriftsfeiring, et jubileum eller en spesiell anledning. Med en blanding av sofistikert atmosfære og moderne bekvemmeligheter, er "Klubben" stedet hvor minner blir skapt.

Hva er inkludert?

I klubben inkluderer høyttalere, laser, røykmaskin frakt og montering! Du kan også bestille flere utleieprodukter fra oss om du ønsker det!

Klubbens størrelse er: BxLxH - 5x6x4M

Bak klubben må man ha litt ekstra plass der pumpen står og fyller luft.

Klubben kan settes opp både inne og ute på underlag som ikke har skarpe kanter

Opptil 40 pers

Røyk og Laser

Lydanlegg

TRENGER DU UNDERHOLDNING?

På denne siden finner du hva vi tilbyr av underholdning, og ulike pakker vi kan tilpasse ditt arrangement.

Vi har mange dyktige samarbeidspartnere, og står alltid klare til å svare på spørsmål om du skulle lure på noe.

Ser du etter popcornmaskin?

Trenger du å leie en softismaskin, slushmaskin eller popcornmaskin, er du kommet til riktig plass. Sirkus Agio er opptatt av høy kvalitet og fornøyde kunder.

Ta kontakt om du er nysgjerrig på hva vi kan gjøre for å gjøre ditt arrangement helt perfekt. Vi holder til i Trondheim, men tar gjerne på oss oppdrag og leier ut utleieobjekter over hele landet!

Interessert? Ta kontakt med oss

Booking og henvendelser

Bedrift

Mer info:

Våre utleieobjekter kan leies for seg selv, eller i kombinasjon med et show og god underholdning. Vi leier ut maskiner med og uten betjening.

Obs: Alle maskiner må transporteres stående. Henteadresse for Trondheimsområdet er Jakobslivegen 53, 7058 Trondheim. Henteadresse for Osloområdet er Trondheimsvegen 258, 2040 Kløfta.

Vi vasker alle maskiner når de blir levert tilbake.